mariagutebring.blogg.se

Jag älskar husmanskonst och vanlig billig vardagsmat. Inga tjusigt upplagda pyttesmå portioner till dyra slantar här inte, däremot förvaltar jag morotsslantar med varsam hand.

Så himla glad

Publicerad 2014-10-23 15:04:47 i Allmänt,

att jag hann få sportskorna jag köpte på Tradera i tid innan vi åker till Turkiet. Absolut skönt att ha på långpromenader i stan. Fina var de också och som tur var alldeles på pricken lagom, storleken kan ju annars vara lite av en chansning när man köper på Internet. Men man ska ju ha tur ibland också och det hade jag verkligen i det här fallet :) så de är nog väl värda sina 269 kr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Blåbärsmamma

Jobbar med drakar och vindspel. Ritar, skriver och sköter lite marknadsföring. Annars är mitt riktigt stora intresse egentligen mat. Jag står helst vid spisen och rör i grytan eller vid vasken och hackar lök. Blåbärsmamma är ett ganska passande namn för mig, eftersom jag ständigt ger mig på nya saker och alltså i de flesta sammanhang är just ett "blåbär".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

matbloggar.nu
besöksräknare
räknare